الأربعاء، 7 مارس 2007

هاتتخلع يا معلم (4)

هتتخلع يامعلم

 يعنى هاتتخلع يامعلم



بالذوق بالعافية

 بالشاكوش والا بالكماشة



هتتخلع هتتخلع



عايز تعرف هاتتخلع لية


مزاجى وانا حرة فية


حد عندة مانع


مش عارف هاتتخلع لية


انا عارفة انك بتتكلم انجليزى لبلب


وممكن تكلمنى انجليزى انا والعيلة والصحاب


وتعملى عيد ميلاد تكلم فية صاحبى بالانجليزى


ما انت غاوى منظرة


بس قديمة



بقت دى مودية


راحت عليها

طيب هاتتخلع لية كل دة ومش عارف


صحيح احنا كتبنا الكتاب ولسة الفرح ماتمش


مش مشكلة


وصحيح ان العفش لسة فى بيتنا ماوديتهوش الشقة


ومش هاودية


اصلك يا جميل هتتخلع علشان الشقة سمعنى بتقول اية ما سمعتش على صوتك كمان كمان شوية اية مالها الشقة دى مالها ومالها ومالها واتقلب حالها انا اتجوز فى الشقة دى دى بيئة .................................... ( كلمة روشة طحن ) تعنى مش قد المقام الوانها مش ستايل الوان من المتحف وكمان العفش مش سينية وذوقة بلدى جداااااااااااااااااااااا حد يا راجل يجيب انترية لونة فوشيا لعروسة

وتقولى دى احدث موضة كنت جبت كنبتين اسيوطى وكمان متاخدش راى فى العفش مش دة المفروض عفشىوكمان مش عايز تغير العفش وبتشترى على ذوقك انت اذا كنت بتعمل كدة قبل ما الجوازة تتم بكرة هتعمل اية ياغدار ................. تنفع اغنية لهيفا روح وانت مخلوعمخلوع ولا انت على بالى وانت اكيد دارى انك اكيد مخلوع تنفع لتامر حسنى كان هذا هو نص المكالمة الاخيرة بين العروسة وزوجها المخلوع نلتقى بعد الخلع

رشا خطاب 

 7 مارس 2007

ليست هناك تعليقات: